Welkom op mijn reisblog! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu Welkom op mijn reisblog! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn reisblog!

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

28 Augustus 2018 | Nederland, Nederland

Hey, welkom op mijn reisblog!

Tijdens mijn tijd in Dublin zal ik regelmatig een nieuwe blogpost schrijven. Vanavond is mijn laatste avond hier in Nederland. Het besef dat ik morgen voor 9 maanden weg ga is er nog niet helemaal, maar dat zal vast wel morgen in het vliegtuig komen ;) Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Ik word morgen in Dublin opgehaald door mijn gastmoeder en de twee kinderen; een meisje van 6 en een jongen van 8 jaar oud. Ze houden allemaal erg van sporten en koken/bakken, dus dat zit in ieder geval goed. :) De kinderen hebben vrijdag hun eerste schooldag, dus donderdag heb ik de hele dag om de kinderen en de omgeving te leren kennen.

Na mijn eerste paar dagen in Ierland zal ik weer een nieuwe blogpost maken om te vertellen hoe ik deze dagen heb ervaren.
Tot dan! ;)

Leuk dat je met me meereist!


  • 29 Augustus 2018 - 01:08

    Linda De Kock:

    Zoooo benieuwd naar je avonturen!! Ik wens je een geweldige tijd toe....als ik terugdenk aan mijn eerste jaar op Curacao....ver weg van al mijn familie en vrienden...ik zou het zo weer overdoen ..nu ik weet hoe ontzettend veel je leert....je het zélf moet doen/ ontdekken...
    You go girl!! Brassa Linda

  • 29 Augustus 2018 - 14:42

    Caroline:

    Have a very great time!! Enjoy every minute....

    Love and kisses from us.....xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Elise

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 5785

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 31 Mei 2019

Mijn tijd als au pair.

Landen bezocht: