Familie op bezoek in Dublin. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu Familie op bezoek in Dublin. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu

Familie op bezoek in Dublin.

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

11 December 2018 | Ierland, Dublin

Alweer 3 weken geleden kwam mn liefste familie hier aan in Dublin. Ik kreeg de donderdag vrij waardoor ik de hele dag met papa, mama, Jolene, Steffie en Bas kon doorbrengen, natuurlijk heb ik ze deze dag Dublin City laten zien en zijn we heerlijk uiteten geweest. Daarna ben ik samen met hen naar hun airbnb gegaan, hier heb ik trouwens alle nachten geslapen tot zondag, toen ze weer naar huis gingen. De vrijdag was mijn verjaardag, die dag heb ik gevierd met mijn eigen en gastfamilie. We zijn met zn allen de kids op gaan halen van school om even te laten zien wat mijn dagelijkse routine is ;) En natuurlijk de omgeving laten zien. De kids waren al snel helemaal gek van mn lieve familie en mama had natuurlijk een hele koffer opgeëist voor alle cadeautjes die ze had gekocht voor de kids hahaha. Dus hier gingen de kids meteen mee spelen en Aodh J was helemaal gek van Bas. (eindelijk een jongen ;)) Mijn gastmoeder kwam rond 18;00 thuis, ik werd verbannen uit de keuken waar iedereen ging versieren. Uiteindelijk hebben we heerlijk taart gegeten en lekker gekletst met zn allen. :)
Daarna zijn we (zonder gastfam) uiteten geweest in Dundrum om de dag goed af te sluiten.

Voor de zaterdag hadden we een dagtrip geboekt voor de Cliffs of Moher. De hele week stond er regen voor die dag, maaaar uiteindelijk geen regen, maar zon gehad! Dit maakte de dag en alle foto’s natuurlijk veel beter. (:

Op de zondagochtend hebben we lekker rustig aan gedaan en ben ik weer op de trein naar een vriendin gestapt en zij hebben ietsjes later de taxi naar het vliegveld gepakt.
Het afscheid was niet erg moeilijk omdat het toen maar een maandje was tot ik ze weer zag, en nu nog maar 1,5 week! :))

Vorig weekend heb ik een roadtrip weekendje met Fenke gehad, we konden haar auto gebruiken waardoor we allemaal verschillende plaatsjes en Cork hebben bezocht. We hebben die nacht in een hele mooie Airbnb geslapen voor maar €22 per nacht voor 2 personen, dus dat was extra genieten haha.

Afgelopen weekend ben ik samen met Filippa naar een Christmas Flea Market geweest, was een erg leuke sfeer! Op zondag ben ik ook gewoon in de stad gebleven en heb ik samen met Salka wat kerstcadeaus gekocht voor onze gastfamilie ;)

Aankomend weekend ga ik nog even de laatste cadeaus kopen en gewoon een rustig weekend. Volgende week dinsdag hebben de kids en show van hun drama en daarna ga ik met mijn gastmoeder gezellig ergens wat eten als een soort afsluiter voor ik naar huis ga voor de kerstvakantie. :)

En dan is het alweer bijna 22 december en ga ik heeerlijk 2 weekjes in NL doorbrengen met al mn lieve familie en vrienden, kijk ik zooo erg naar uit!

In het nieuwe jaar zal ik wel weer een nieuwe blogpost schrijven, hopen dat de terugkeer naar Ierland niet te moeilijk gaat zijn.
We zullen zien!

Iedereen alvast een hele fijne kerst gewenst!

Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Elise

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 5758

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 31 Mei 2019

Mijn tijd als au pair.

Landen bezocht: