Maand #3 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu Maand #3 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu

Maand #3 in Dublin

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

20 November 2018 | Ierland, Dublin

Hey,

Jup, alweer te lang geleden.. ik had beloofd na Halloween te schrijven, maar Halloween was niet zo bijzonder voor mij, dus had niet erg veel te vertellen over die avond haha. En ja toen werd het weer uitgesteld tot nu..
Maar moet op dit moment een hele middag doorbrengen op een school met de kids omdat ze drama les hebben en het te ver lopen is naar huis, dus genoeg tijd om te schrijven nu.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het 2 weken geleden even heel moeilijk had, veel gehuild en kon alleen maar denken aan naar huis gaan, ik heb toen even met een vriendinnetje gepraat die nu ook au pair is, maar dan in Engeland. Ook zij had het even wat zwaarder en hierdoor hebben we elkaar eigenlijk weer positiever laten denken, snap nog niet zo goed hoe want ik had het gevoel dat ik alleen maar negatief was, maar na dat gesprek voelde ik me eigenlijk veel beter en minder negatief. Natuurlijk kijk ik wel heel erg uit naar kerst voor even een ‘break’. :)
Ennnn, morgenavond arriveren mn liefste ouders, zussen en natuurlijk Bas in Dublin!! Aaaahhh, ZO veel zin in!
Mijn gastouders geven me de donderdag vrij, dus dan ga ik de dag doorbrengen met mn fam en vrijdag kan ik mijn verjaardag grotendeels ook met hen vieren en ‘s avonds ga ik mee naar hun verblijfplaats om daar te slapen dit weekend, echt zo zo veel zin in!! Natuurlijk kijk ik wel weer een beetje op tegen zondag wanneer ze weer weg gaan, maar daar moet ik nog helemaal niet aan denken en dan is het nog maar een maandje tot ik ze weer zie.

  • 21 November 2018 - 06:07

    Wil:

    'Mooi, eerlijk verslag'! Alvast de felicitaties van Nanny en mij en een heel fijne dag morgen met je liefsten. Feliciteer ook hen van ons.
    Beste wensen, N&W

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Elise

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 5761

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 31 Mei 2019

Mijn tijd als au pair.

Landen bezocht: