Back in Dublin. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu Back in Dublin. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu

Back in Dublin.

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

20 Januari 2019 | Ierland, Dublin

Het is alweer 2 weken geleden dat ik terug ging naar Dublin, vooral de eerste dagen waren erg moeilijk. Heb echt een super fijne kerstvakantie in NL gehad, veel met familie en mn lieve vriendinnen. Niet perse hele speciale dingen gedaan, maar daar houd ik juist wel van. :)
Oh en ik heb me in de vakantie aangemeld voor de studie Leisure and Eventmanagement! Dit is ook de reden dat ik besloten heb tot eind maart te blijven, omdat ik ook nog graag andere dingen wil doen tot de start van het nieuwe schooljaar. Dit heb ik ook mijn gastfamilie verteld en ze begrepen me gelukkig! Dus vandaag heb ik mijn eind ticket naar huis geboekt. :)

Maar goed, weer terug in Dublin had ik erg veel zin om mn hele goede au pair vriendinnetje hier weer te zien. Helaas was er die dinsdag iets vreselijks gebeurd waardoor ze weer terug naar Duitsland ging en ze niet zeker wist of ze uberhaupt wel terug komt hier als au pair.. hier had ik het die dagen erg moeilijk mee aangezien ik door haar eigenlijk best wel zin had om terug naar Dublin te gaan. Maar de reden dat ze terug moest was nog veel erger voor haar, dus ik heb haar laten weten dat ik er altijd voor haar ben en we zeker nog gaan afspreken. (Update; Ik heb toevallig net een berichtje gekregen dat ze morgenavond terug komt als au pair!!! Dus ben echt heel heel blij! :)))

Verder in de week ging het al ietsjes beter en afgelopen weekend heb ik mijn eigen ‘food instagram’ gemaakt waar ik eindelijk mijn creativiteit en recepten kwijt kan. :) Ben daar sinds zondag erg druk mee bezig en vind het super leuk om te doen!
Op de zaterdag heb ik afgesproken met een nieuw Frans meisje, hiermee is het altijd wat lastiger communiceren, maar toch een gezellige middag gehad!

Gisteren ben ik samen met 3 andere meiden een dagtour gaan doen naar Galway en Connemara National Park. Helaas was het echt heel mistig, maar alsnog wel mooi, maar we hebben jammer genoeg veel mooie uitzichten gemist.. volgende keer beter!

En heb iets waar ik heeel erg naar uit kijk ; mn 7 lieve vriendinnetjes komen me over 2 weken opzoeken!! Ik verblijf samen met hen in een Hostel in Dublin van vrijdag t/m zondag, echt heel gezellig!

Jullie horen daarna wel weer van me hoe alles was! (;

Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Elise

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 5781

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 31 Mei 2019

Mijn tijd als au pair.

Landen bezocht: