Maand #2 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu Maand #2 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu

Maand #2 in Dublin

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

24 Oktober 2018 | Ierland, Dublin

Oke oeps.... alweer bijna een maand geleden dat ik geschreven heb.. De tijd vliegt hier voorbij en ik stel het soms misschien een beetje te veel uit om weer een nieuwe blogpost te schrijven.. haha, maar nu werd het echt tijd om weer even te updaten.

De vorige keer dat ik schreef zat ik in de bus naar Galway. Galway is in West-Ierland. Dit was echt een top weekend met 5 andere leuke meiden. Het leukste is nog dat je hier te maken krijgt met allerlei verschillende landen. De andere meiden kwamen uit Finland, Amerika, Duitsland, Oostenrijk en Nieuw-Zeeland. Erg leuk om mee te maken. :)

Op de zaterdag kwamen we aan en toen hebben we een 'City walking tour' gedaan door de stad, 's avonds zijn we uiteten geweest en daarna naar verschillende pubs geweest. We hadden een Bed & Breakfast geboekt, dus dit was gelukkig dichtbij. De volgende dag hebben we een dagtour gedaan naar de Cliffs of Moher, The Aillwee Cave en een kasteel. Vooral de kliffen waren zooo mooi!!

Het weekend daarna (6/7 oktober) ben ik met Kyla naar wat musea geweest in het centrum en op die zondag heb ik samen met Marah een cliffwalk gedaan van 7km van Bray naar Greystones, dit was ook erg mooi!

In het weekend van 13/14 oktober moest ik op de zaterdag oppassen overdag, dus toen heb ik verder niet zo veel gedaan. Op de zondag ging ik samen met 7 andere meiden paintballen..... hahah het schieten was erg leuk, maar de pijn was toch wel wat erger dan ik dacht, maar natuurlijk wel leuk om een keer te doen.

Afgelopen weekend heb ik ook een rustig weekend gehad, op de zaterdag ben ik samen met Salka naar een Botanische tuin geweest in Dublin en daarna samen nog even de stad in geweest.

Heb me vorige week ook eindelijk ingeschreven bij de sportschool, dus hoef niet elke ochtend alleen maar op m'n laptop te zitten ;)

Met de kinderen gaat het ook steeds beter, ik krijg steeds vaker even spontaan een knuffeltje en weet al wel best goed hoe ik op hun gedrag moet reageren. De kinderen zijn over het algemeen heel goed, maar soms zijn er natuurlijk wat probleempjes waar ik in het begin nog niet zo goed raad mee wist. Gisteren ben ik samen met mijn gastmoeder en de kids naar de bioscoop geweest. Het voelde wel even goed om iets samen met z'n allen te doen om wat meer 'quality time' te hebben :)

Volgende week is het Halloween en dat is een erg belangrijke periode hier heb ik al gemerkt. De kinderen zijn volgende week vrij, dus dat wordt wel best vermoeiend aangezien ik de kids dan de hele dag heb tot een uur of 18;00. Maar er zijn vast veel leuke activiteiten te doen.

Jullie horen wel weer van me na Halloween, om even te vertellen hoe het was om het hier te vieren aangezien ik het normaal eigenlijk helemaal niet vier haha.

Tot snelllll! (hoop ik)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Elise

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 5751

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 31 Mei 2019

Mijn tijd als au pair.

Landen bezocht: