Maand #1 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu Maand #1 in Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Elise Huisman - WaarBenJij.nu

Maand #1 in Dublin

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

29 September 2018 | Ierland, Dublin

Hey!

Het is alweer eventjes geleden dat ik een blogpost schreef en heb afgelopen weekenden erg leuke dingen gedaan :)

Ik zit nu in de bus naar Galway (West-Ierland) om daar 2 dagen door te brengen met 5 andere meiden, erg leuk! Maar hier zal ik in een andere blogpost alles over vertellen.

Twee weken terug heb ik samen met een Duits meisje een middagje een fiets gehuurd in Dublin. We missen allebei onze fiets thuis, dus dit was een goed excuus om een fiets te huren en hiermee de stad te verkennen, ook zijn we even naar het Phoenix Park gefietst. Was een erg mooi park, maar ook heel veel heuvels, dus na die dag hadden mn benen het erg zwaar haha.

In dat zelfde weekend ben ik met Kyla (Amerikaans meisje) naar de Dublin mountains geweest om daar een hike te doen en te genieten van de mooie uitzichten!! Het was een hele zonnige dag, dus hierdoor werden de uitzichten alleen maar mooier natuurlijk :)

Het weekend erop ben ik met Liz (Frans meisje) naar hét museum van Dublin geweest, The Guinness Storehouse. Ik hou echt niet van bier, maar de geschiedenis en het hele proces waren wel erg interessant!

En op zondag ben ik samen met Kyla een dagje naar Howth geweest, ook weer een hele mooie zonnige dag, maar wel echt heel koud haha. Maar ondanks dat heb ik erg genoten in Howth, echt een super mooi stadje met een leuke kleine markt met typische Ierse producten en ander eten. Voordat we naar huis gingen hebben we nog even wat gegeten in Howth.

Doordeweeks heb ik ook nog met wat andere meisjes afgesproken. Mijn geld verdwijnt hier vooral door alle etentjes die ik doe met andere meisjes, oooops. Wel erg gezellig en lekker natuurlijk!

Oh en met de kids gaat het steeds beter! :) Weet steeds beter hoe ik op ze moet reageren en er is ook al veel meer een band ontstaan met de kinderen. De kids komen regelmatig even zomaar een knuffel geven en heb afgelopen week 2 diamantjes van het meisje gekregen gevolgd door de volgende reden ‘because you’re doing a really good job in the house! :) Echt zooo cute was dit, en natuurlijk heel leuk om te horen. (:

Hahaha en ohja, afgelopen maandag had ik pompoensoep gemaakt, het meisje had van tevoren gezegd dat ze het niet zou eten want ‘ze vindt het niet lekker’, dit zegt ze erg vaak voordat ze het heeft geproefd. Maar vaak wil ze het gelukkig wel proeven, dus ook met de soep. Allebei hadden ze niet zoveel zin in soep, maar toen ze het eenmaal aan het eten waren hebben ze wel tien keer gezegd hóe lekker hij was en dat het proefde als ‘paradise’ hahaha, geen idee hoe ze daarbij komen, maar ik neem het aan als een groot compliment ;)

Nou ik ben bijna in Galway, dus hiermee eindig ik deze blogpost.
Tot de volgende keeer!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Elise

Actief sinds 28 Aug. 2018
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 5753

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2018 - 31 Mei 2019

Mijn tijd als au pair.

Landen bezocht: